Keho vs minä

Keho vs mieli

Keho: ”nyt rauhoitut, lepäät”

Minä: ”ole hiljaa, ei ole aikaa”

Keho: ”nostatan kuumetta, lisään kipua!”

Minä:”hah, minulla on lääkkeitä!”

Keho: ”jotka helpottavat tunnin pari, sitten minä jatkan taas”

Minä: ”älä valita, sanoinhan, ettei minulla ole aikaa levätä, ei nyt, kiire”

Keho: ”minä sinun kiireistä välitä, tämä on nyt tilanne, usko!

Minä: ”nyt menen jatkamaan hommia, ole hiljaa!”

Ja niin riita jatkuu.

Ja joku viisas ihminen on sanonut, että kehon ja mielen pitäisi olla yhtä

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s