Onko minulla writer´s block?

Minulla on ongelma. Ennen, useimmiten, runot tulivat ”päähäni” tuosta vain. Tietenkin tarvittiin vähän hienosäätöä, mutta noin periaatteessa. Nyt tilanne ei ole sellainen. Otetaan esimerkiksi runotorstain aiheet. Ennen näin aiheen; ja jo aivot kehittelivät runoa. Mutta ei. Ei nyt. Onko minulla writer´s block? Minulla on oikeus sellaiseen, koska kuulun Kelvottomien Kirjailijoiden Seuraan. Tämä tekee minusta entistä kelvottomamman.

Mutta oikeasti, vakavasti ottaen, asia häiritsee minua. Koska nyt runoista tulee ”tekemällä tehtyjä”, enkä pidä siitä. Runoista puuttuu se sponttaanisuus, jota kaipaan.

Ideoita, kenelläkään?

2 thoughts on “Onko minulla writer´s block?

  1. marjo kirjoitti:

    Tulee mieleen kaksi vaihtoehtoa, joko odottaa jotta runosuoni alkaa sykkimään. Tahi kirjoittaa entistä enemmän ja sitä kautta saada taas langan päästä kiinni. Itse tosin kun en runoile, niin hyvähän tässä on ehdotuksia kirjoitella🙂.

    • onnenpuu kirjoitti:

      Kiitos Marjo! Ei kuulosta ollenkaan huonolta idealta; kynä sauhuamaan vaan (eikä niitä huonoimpia tarvitse julkaista, hyvin lämmittävät takassa)🙂

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s